top of page
pavelweb.jpg

Pavel Škramlík

Profese

lektor, mentor, kouč

Současné působiště

  • Lektor manažerských dovedností

  • Porotce v Global Teacher Prize

  • Kouč, mentor (projekty NIDV)

 

Pracovní zkušenosti

  • učitel I. stupně ZŠ v Praze a v Litvínově

  • ředitel málotřídní školy Louka u Litvínova

  • od 2004 do 2024 ředitel SSZŠ Litvínov (www.sszslitvinov.cz/)

  • Porotce v Global Teacher Prize

 

Vzdělání

  • Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta pedagogická - Učitelství pro I. stupeň ZŠ

  • Karlova univerzita Praha - Funkční studium managementu v projektu Úspěšný ředitel

  • 2003/5 - Program Trvalá obnova školy, Aisis

  • 2006/7 – Kurz Lektorské a trenérské dovednosti, Aisis 

  • 2010 – Studium Koordinátor autoevaluace školy v projektu Cesta ke kvalitě

  • 2011 – Studium Poradce autoevaluace v projektu Cesta ke kvalitě

  • 2012 – Mentorský kurz v projektu Cesta ke kvalitě

  • 2012 – Koučování–První spirála kouče–ICF (64 hodin, Koučink akademie)

  • 2013 – Ředitel koučem (64 hodin, Koučink akademie)

  • 2014 – Koučování–Druhá spirála kouče–ICF (64hodin, Koučink akademie)

  • 2015 – Mentorský výcvik NIDV

  • 2016 – Mentorink spirála (Koučink akademie)

  • 2017 – Systemické vedení týmu (Koučink akademie)

  • 2017 – Spirálová dynamika (Akademie Libchavy)

  • 2018 -  Výcvik FIE I. (Feuersteinovo instrumentální obohacování)

  • 2018 - Výcvik FIE Basic (Feuersteinovo instrumentální obohacování)

  • 2018 – Výcvik systemické vedení týmu (Systemická fabrika)

  • 2019 – dosud – Výcvik kouč systémů (Akademie Libchavy)

  • 2019 -  Výcvik FIE II. (Feuersteinovo instrumentální obohacování)

  • 2020 ­– Výcvik FIE III. – 80 hodin

  • 2023 – Výcvik Skupinové koučování – (Akademie Libchavy)

  • 2023 – Spirálová dynamika (Tým lektorů Akademie Libchavy)

  • Od 2022 – Dvouletý výcvik facilitátorů konstelací (Akademie Libchavy)

 

 

Co vám právě já mohu nabídnout?

Mou osobní misí je podporovat ředitele a učitele škol tak, aby byli sebevědomými lídry se znalostmi, dovednostmi a postoji, které umožní, aby se žáci a studenti učili v bezpečném prostředí, smysluplně, tvořivě a s chutí a denně ve škole zažívali úspěch. Chci přispívat k tomu, aby vztahy v celém systému školy byly obohacující, partnerské a respektující. 

 

V mé lektorské praxi využívám své více než dvacetileté zkušenosti s vedením školy v roli ředitele, proto vím, že role ředitele je zásadní pro změnu kultury a klimatu školy, uskutečňování vizí a podporu vztahů. Nabízím proto ucelenou individualizovanou podporu pro ředitele a širší vedení školy ve formě individuálního i skupinového koučování a mentoringu. Jsem tu pro toho, kdo má zdroje a zájem na sobě pracovat.

V Akademii vedu kmen lektorů. Naším společným cílem je vytvářet účastníkům našeho vzdělávání prostor pro zastavení, společné hledání a objevování a vést školy tak, aby v nich všichni aktéři byli spokojení a tvořiví.

 

bottom of page