Pavel Škramlík
Profese
lektor, mentor, kouč
Současné působiště
-
Lektor manažerských dovedností
-
Porotce v Global Teacher Prize
-
Kouč, mentor (projekty NIDV)
Pracovní zkušenosti
-
učitel I. stupně ZŠ v Praze a v Litvínově
-
ředitel málotřídní školy Louka u Litvínova
-
od 2004 do 2024 ředitel SSZŠ Litvínov (www.sszslitvinov.cz/)
-
Porotce v Global Teacher Prize
Vzdělání
-
Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta pedagogická - Učitelství pro I. stupeň ZŠ
-
Karlova univerzita Praha - Funkční studium managementu v projektu Úspěšný ředitel
-
2003/5 - Program Trvalá obnova školy, Aisis
-
2006/7 – Kurz Lektorské a trenérské dovednosti, Aisis
-
2010 – Studium Koordinátor autoevaluace školy v projektu Cesta ke kvalitě
-
2011 – Studium Poradce autoevaluace v projektu Cesta ke kvalitě
-
2012 – Mentorský kurz v projektu Cesta ke kvalitě
-
2012 – Koučování–První spirála kouče–ICF (64 hodin, Koučink akademie)
-
2013 – Ředitel koučem (64 hodin, Koučink akademie)
-
2014 – Koučování–Druhá spirála kouče–ICF (64hodin, Koučink akademie)
-
2015 – Mentorský výcvik NIDV
-
2016 – Mentorink spirála (Koučink akademie)
-
2017 – Systemické vedení týmu (Koučink akademie)
-
2017 – Spirálová dynamika (Akademie Libchavy)
-
2018 - Výcvik FIE I. (Feuersteinovo instrumentální obohacování)
-
2018 - Výcvik FIE Basic (Feuersteinovo instrumentální obohacování)
-
2018 – Výcvik systemické vedení týmu (Systemická fabrika)
-
2019 – dosud – Výcvik kouč systémů (Akademie Libchavy)
-
2019 - Výcvik FIE II. (Feuersteinovo instrumentální obohacování)
-
2020 – Výcvik FIE III. – 80 hodin
-
2023 – Výcvik Skupinové koučování – (Akademie Libchavy)
-
2023 – Spirálová dynamika (Tým lektorů Akademie Libchavy)
-
Od 2022 – Dvouletý výcvik facilitátorů konstelací (Akademie Libchavy)
Co vám právě já mohu nabídnout?
Mou osobní misí je podporovat ředitele a učitele škol tak, aby byli sebevědomými lídry se znalostmi, dovednostmi a postoji, které umožní, aby se žáci a studenti učili v bezpečném prostředí, smysluplně, tvořivě a s chutí a denně ve škole zažívali úspěch. Chci přispívat k tomu, aby vztahy v celém systému školy byly obohacující, partnerské a respektující.
V mé lektorské praxi využívám své více než dvacetileté zkušenosti s vedením školy v roli ředitele, proto vím, že role ředitele je zásadní pro změnu kultury a klimatu školy, uskutečňování vizí a podporu vztahů. Nabízím proto ucelenou individualizovanou podporu pro ředitele a širší vedení školy ve formě individuálního i skupinového koučování a mentoringu. Jsem tu pro toho, kdo má zdroje a zájem na sobě pracovat.
V Akademii vedu kmen lektorů. Naším společným cílem je vytvářet účastníkům našeho vzdělávání prostor pro zastavení, společné hledání a objevování a vést školy tak, aby v nich všichni aktéři byli spokojení a tvořiví.